torsdag 12 april 2018

Mål och resmål

Jag är ganska målmedveten i mycket som jag gör, men inte alltid så konsekvent. Jag gillar t ex att resa o uppleva nya saker. Egentligen skulle jag vilja spara och så småningom åka på safari i Kenya eller ge mig av på rundresa i Mexiko eller en båttur till Antarktis, men då drar det alldeles för mycket i min restarm och då åker jag någon annanstans - lite billigare och närmre ex Paris, Palma, Madrid etc.. 🙈🙈



Jag får en härlig upplevelse oavsett men den där långresan försvann ytterligare lite längre bort! Kanske är det nyttigt att ha drömmar/mål som inte alltid går i uppfyllelse och som finns kvar där under lång tid att fortsätta drömma om?!
För några veckor sedan var vi i Madrid, sambon fyllde år och nästan alla barn, bonusbarn, svärisar och bonusbarnbarn var med. En härlig resa med utflykter, konstmuseibesök, shopping och massor med god mat på underbara restauranger..





Toledo - Alcazar







Katedralen i Toledo..





Madrid streets..





Paella..





El Rastro - loppis på söndagar mitt i Madrid!!



En resa värd att minnas och njuta av i tankarna.. just det här älskar jag.. strosande i storstan. Mitt Europa!!
☀️☀️☀️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar