tisdag 17 juni 2014

Bloggtorka och student

Har efter en otroligt rolig och helt fantastisk studentskiva inte kommit mig för att blogga igen, men nu tog jag mig i kragen.. =))

Ovanstående bild fanns på Sydsvenskans hemsida och dottern är tjejen som håller i flaggan..

Man kan säga att studentfirandet tog lite musten ur mig, men det blev så mycket fina minnen och en påminnelse om hur mycket man har att vara tacksam för!
Tre fantastiska barn som har vars ett fantastiskt yrke och jag som mamma är så otroligt stolt över dem alla tre!


Studenten firades hemma hos mig och krävde viss ommöblering. Det blev en braksuccé och alla hade väldigt kul. Pool med kylda drycker.

 
Tältet dukat och gästerna på väg..


Soffhörnan fick ryka och in kom ett bord ytterligare, totalt var 67 personer som firade studenten, min fina lilla dotter!!

Maten blev också fantastiskt god, lagad efter ett Allt om Mat recept - buffé med rostbiff, marinerade grönsaker, pastasallad med kyckling och bacon, tomatsallad med burlottibönor och till sist en underbar prinsesstårta gjord av min väninna - Kerstins Bageri!

Nu är det bara 7 dgr kvar till semester och då hoppas jag att jag återfår min glädje över att blogga igen.. Fram tills dess skall jag ändå försöka lägga upp inlägg - kanske inte så långa men..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar