torsdag 15 maj 2014

Före och efter


Ett litet collage gjort för instagram. En bild före och efter köksrenoveringen.

Köket blev ju lite större - bänkskåpen och bänkskivan förlängdes rejält. Där den lilla träfärgade hyllan fanns tidigare är det nu bänkskåp och ovanskåp. Detta gjorde att jag fick en större yta vid microvågsugnen och plats med en betydligt större och bättre vask. Tidigare hade jag världens minsta runda vask som du ser på översta bilden. Nästan helt omöjligt att diska en ugnsform - men nu är det inga problem!!
 
Vi gömde också in en del listiga lösningar som ex "låda i lådan"
 
Lite dålig upplösning på dessa bilder. Mina barn tjatar på mig att jag måste använda filter för att få bilderna intressanta och bra. Hm, jag tycker de bara blir sämre och mer pixlade. Gör säkert fel, men.. Jag fotograferar med en Iphone 4 och det har säkert sina förklaringar till suddiga och pixlade bilder, för om jag förstått rätt är kameran på 5:an mkt bättre än just den här på 4:an. Får väl se om jag någon dag blir förärad med en Iphone 5. Man vet ju aldrig...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar