onsdag 7 maj 2014

Uteplatsen

Jag gillar väldigt mycket att "leva utomhus" när vädret tillåter! När jag bodde i villa så hade vi ett underbart uterum och det saknar jag ju såklart nu, men min uteplats är också bra! Tyvärr kan man ju inte sitta där när det regnar men annars så är den väldigt solig o vindskyddad tack vare en ganska hög häck. Här ser du sidan mot den granne där det inte finns någon häck. På/vid detta plank har jag en idé om att bygga ett "utekök". Vi får se, men det hade nog kunnat bli superbra!! 

Denna bilden blev lite kul, suddig mot himlen liksom!! Detta är få ena hörnan av tomten..

..och här är andra. Här sitter jag gärna o tar en kopp kaffe soliga morgnar.. Lite Medelhavsinspirerad med olivträd o färska örter! Älskar just Medelhavsinspirerade trädgårdar; citrus, oliver, mandelblom - ja säg Mallorca, Provence, Andalucien, Piemonte.. eller vad tycker du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar