onsdag 21 maj 2014

Livet hemma/IKEA


Fick idag mail om att IKEA lägger ner sin sida livet hemma. En sida som varit både för användare och för IKEA. Dels har IKEAs personal bloggat och lagt ut inspirationsbilder/nyheter, dels har man som privatperson kunnat ha en egen sida med blogginlägg och inspirationsbilder. Jag personligen tycker att det har varit ganska kul läsning och jag har använt sidan en hel del, men som sagt nu kommer den inte att finnas längre.
Däremot sparar man IKEAs egen del dvs deras blogg- och inspirationssida och denna flyttas över till den stora hemsidan ikea.se


På denna sida - där IKEA ger andra inspiration fanns följande bild - ganska högt uppe, bland nyheterna.
Jag tycket det var ganska kul eftersom jag faktiskt byggt exakt denna kombination (men i vitt såklart) i mitt nya kök!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar