måndag 12 maj 2014

Inköp

Igår gav jag mig ut på en liten inköpsrunda. Egentligen för att jag ville ha en ny parasoll till uteplatsen. Den förra hade gjort sitt efter 7 år. IKEA hade nämligen en ny variant Karlsö,och jag var orolig att den plötsligt skulle ta slut

 
Jag kan däremot inte sätta upp den ännu eftersom vi först skall ha ett stort partytält på uteplatsen. Minsta dottern tar nämligen studenten den 10:e juni!! Ser mycket framemot detta att få arrangera det för henne som betyder så mycket för mig..



  Köpte även dessa små söta bollar, en ljusslinga. Den skall bli såå fiint att sätta upp den inuti parasollen men först måste jag också använda den i partytältet!!
  


Planeringen pågår för fullt i mitt huvud till studentfesten. Mat, dukning, dricka och såklart att det skall bli en fantastisk tillställning som min lilla söta tjej kan leva länge på...
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar