tisdag 13 maj 2014

Hemsida med guldkant

Jag måste säga att jag tycker att många av våra sk postorderföretag som ex EllosHaléns etc verklingen har spottat upp sig med nya inspirerande hemsidor. Tänkte nämna just Ellos som verkligen ligger i framkant och som har gjort ett fint samarbete med Frida Ramstedt som driver en av Sveriges bästa trendbloggar trendenser.se

Jag gillar också att man numera kan hitta mer än just Ellos utbud på hemsidan. Man kan även beställa från andra varumärken som ex Zara Home Det är verkligen en service, en liten guldkant till kunderna!
Just spanska Zara är väl en av mina favoritaffärer när det gäller inredning - har sett ut ett nytt överkast där men anar ett problem. Färgen är vit på överkastet och jag har 2 herrar Katt som ÄLSKAR att ligga på min säng och sova...hmm..


Detta är överkastet som står på min önskelista just nu, bild tagen från Zara Homes hemsida.


Här är en annan av Zara Homes inspirationsbilder, härligt inbjudande säng..


--och den här bilden gillar jag verkligen - nästan lite Karen Blixen över den. Fattas bara en hatt som skall skydda mot Afrikas sol...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar