söndag 18 maj 2014

Välkomna!

Ja då var det klart välkomna till min blogg..


House of Freppsi handlar mest om inredning, design och vackra hem.. väldigt mycket om min egen inredning så klart - mitt hem - som jag älskar och som jag gärna inreder i en vit lantlig stil. Jag kryddar gärna med lite Medelhavsaccenter - eftersom Spanien och Frankrike är mina favoritländer och jag brukar ta med mig någon interiördetalj hem varje gång jag är ute och reser..

 ..men ibland lite häst och vardagsliv.



Resor - kommer också att få en del av utrymmet - när de nu inträffar eller om jag blir nostalgiskt över en gammal upplevelse.

Min köksrenovering tidigare i år är också väldokumenterad här på bloggen om ni skrollar längre bak bland inläggen. Det är min andra köksrenovering. Jag ritade och genomförde en ännu större köksrenovering i villan jag bodde i tidigare. Kanske kommer det bilder även därifrån längre fram. Jag har alltid älskat att ta fram det bästa av ett boende.. Alla detaljer berättar en historia hos mig - också något jag kommer att berätta om längre fram..

Ställ gärna frågor, kommentera och argumentera så vi kan ha lite kul också.. =))


 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar